رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خبر داد:

تاکید ویژه قوه قضاییه بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه اشتغال در شهرستان ها 

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشورگفت: تکمیل زنجیره تولید و توسعه اشتغال در شهرستان ها از موارد مورد تاکید ریاست قوه قضاییه در راستای حمایت از تولید و توسعه اقتصاد مقاومتی به شمار می رود.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۲۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، دربازدید از کارخانه تولید لبنیات پاک وابسته به بنیاد مستضعفان شهرستان قلعه گنج که به مدت دوماه غیرفعال شده است، افزود: برخی واحدهای صنعتی بازدید شده در این شهرستان نیمه کاره رها شده اند زیرا به دلیل تکمیل نبودن زنجیره تولید، فعالیت اقتصادی در این حوزه به صرفه نیست و به همین دلیل سرمایه گذار ندارد.

وی بیان کرد: انتظار می رود که مسئولان واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف کشور از جمله در شهرستان قلعه گنج، با تامین استانداردهای لازم برای واحدهای متبوع خود موجبات توسعه اشتغال و اقتصاد را را فراهم آورند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور تصریح کرد: مردم نیاز به اشتغال دارند و با رونق اشتغال می توان از بروز آسیب های اجتماعی و امنیتی جلوگیری کرد.

وی در ادامه سفر به شهرستان قلعه گنج با کارکنان قضایی و اداری حوزه قضایی شهرستان قلعه گنج دیدار کرد و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها